نوشته شده توسط : پویان

تاثیر عمق در انتخاب فلزیاب

تاثیر عمق در انتخاب فلزیاب

تاثیر عمق در انتخاب فلزیاب بسیار مهم و قابل توجه است . یکی از عوامل مهم در انتخاب فلزیاب ها میزان عمق زنی می باشد. دستگاه های مختلف عمق نفوذ متفاوتی نیز دارند. منظور از عمق نفوذ یعنی دستگاه تا چند متر از زیر زمین را می تواند شناسایی کند.

فلزیاب وسایله ای برای پیدا کردن فلزات در عمق های مختلف زمین، دیوار یا صخره است. فلزیاب ها دارای یک میدان مغناطیسی در اطراف دیسک جستجوگر خود هستند. همانگونه که هر جسم فلزی دارای میدان مغناطیسی است، دستگاه فلزیاب نیز با ارسال امواج مغناطیسی به جستجوی  اجسام فلزی می پردازد. زمانی که این امواج با میدان مغناطیسی فلزات برخورد می کند هشدارهایی توسط دستگاه داده می شود که بیانگر شناسایی اجسام فلزی است. هرچقدر میزان شدت امواج تولید شده توسط فلزیاب ها بیشتر باشد دستگاه می تواند عمق بیشتری را شناسایی کند. باید این نکته را نیز دز نظر داشته باشید که عمق شناسایی فلزیاب ها با توجه به متفاوت بودن جنس فلزات تغییر می کند.

تاثیر عمق در انتخاب فلزیاب

فلزیاب ها وسایل الکتریکی هستند که می توانند به تمامی فلزات زیر زمین واکنش نشان دهند. واکنش آن ها نسبت به فلزات مختلف بستگی به میزان حساسیت، نوع کاربرد و طراحی آن ها دارد. چنین دستگاه هایی این امکان را برای انسان ها فراهم کرده تا بتوانند هر فلزی را که در عمق های مختلف از سطح زمین قرار دارند شناسایی کرده و به راحتی به آن ها دست پیدا کنند. کار با دستگاه های نیمه حرفه ای تقریبا ساده است. در چنین دستگاه هایی هنگام روشن شدن باید قسمت سیم پیچ آن را روی محیطی که برای جستجو درنظر داریم قرار دهیم و به آرامی به طرف جلو و عقب حرکت کنیم. با بر خورد دستگاه به فلز دستگاه توسط یک قسمت صوتی که بر روی آن نصب است هشدار هایی به ما می دهد که ما متوجه وجود فلز در قسمت شناسایی شده توسط دستگاه می شویم. لازم به ذکر است که فلزیاب های پیشرفته زمانی که جسم فلزی را شناسایی می کند، مقدار عمق آن را نیز بر روی صفحه نمایشگر نشان می دهد.

بیشتر فلزیاب ها و گنج یاب هایی که به صورت حرفه ای و برای کاوش های بزرگ طراحی و ساخته شده اند می توانند که تا عمق ۳۰ متری زمین را شناسایی کنند و نوع فلز مدفون شده را به ما اعلام کند. همچنین این نوع فلزیاب ها می توانند اندازه فلزهای مدفون شده در زیر خاک را به ما به صورت دقیق اعلام کند. به عنوان مثال سکه های کوچک و بزرگ را از هم تشخیص می دهند.

فلزیاب

به وسیله یک سیم پیچ که در نزدیکی سطح زمین قرار می گیرد کار می کند. میدان مغناطیسی که به وسیله این سیم پیچ تولید می شود با نفوذ به درون خاک و برخورد با آهن یا فولاد یا فلزاتی دیگر یک جریان ایجاد کرده و با بازگشت و برخورد به دستگاه هشداری به اپراتور داده می شود. این هشدار معمولا به صورت خاموش و روشن شدن لامپ یا بالا رفتن عقربه و یا به شکل هشدار صوتی به وجود می آید. که نشان می دهد دستگاه یک جسم فلزی را شناسایی کرده است.

همچنین از این دستگاه ها برای شناسایی غذای فاسد شده توسط اجسام فلزی استفاده می شود. آهن، فولاد و فلزاتی از این قبیل میدان مغناطیسی را پخش می کنند و باعث ایجاد سیگنال های ضعیف الکتریکی در سیم پیچ می شوند. باید در نظر داشته باشید که این نوع سیگنال ها باید تقویت شوند تا دستگاه بتواند از طریق سیستم صوتی هشدار لازم را به اپراتور بدهد و آن را از وجود چنین فلزاتی در زیر زمین آگاه سازد.

فلزیاب تصویری

ما در اینجا به معرفی فلزیاب اورجینال از شرکت معتبر و بزرگ تولید کننده می پردازیم .

فلزیاب اورجینال و اسکنر های تصویری شرکت سان استون آمریکا :

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب اورجینال با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴



:: برچسب‌ها: قیمت فلزیاب تصویری , فلزیاب ارزان,فلزیاب قوی,اسکنر قوی,آموزش فلزیاب,تعمیر فلزیاب,تعویض فلزیاب,فلزیاب اصل,فلزیاب خارجی,فلزیاب تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویان

پیشرفته ترین فلزیاب موجود در ایران

 

پیشرفته ترین فلزیاب موجود در ایران

 

در این مقاله سعی داریم شما را با پیشرفته ترین فلزیاب موجود در ایران آشنا کنیم.

بسیاری از کمپانی های تولید فلزیاب اقدام به تولید محصولات به روز میکنند و اکثرا سعی در بهبود کارایی

محصولات خود دارند و با اضافه کردن قابلیت ها و امکانات مختلف سعی دارند تا توجه کاوشگران و فعالین

این عرصه را جلب کنند. پیشرفته ترین فلزیاب های موجود در بازار را میتوان فلزیاب های تصویری دانست.

بسیاری از شرکت های بزرگ تولید فلزیاب در دنیا از این تکنولوژی برای تولید دستگاههای فلزیاب حرفه ای خود استفاده میکنند.

بسیاری از کمپانی های فلزیاب مشهور مانند فلزیاب OKM ،فلزیاب سان استون , فلزیاب لوگان ، فلزیاب لورنز ، فلزیاب Nokta ، فلزیاب گرت ،

فلزیاب ماین لب و … از این سیستم برای ساخت دستگاههای فلزیاب حرفه ای خود استفاده میکنند.

اما مد نظر داشته باشید که کیفیت یک فلزیاب به مارک آن نیست و باید عملکرد آن در محیط واقعی تست و

تایید شود. پیشرفته ترین فلزیاب دستگاهی است که بتواند از امکانات قرار داده شده به بهترین نحو استفاده کند و

بتوان به عملکرد ان اطمینان کرد.

پیشرفته ترین فلزیاب موجود در ایران



:: برچسب‌ها: بهترین اسکنر تصویری , فلزیاب ارزان,فلزیاب قوی,اسکنر قوی,آموزش فلزیاب,تعمیر فلزیاب,تعویض فلزیاب,فلزیاب اصل,فلزیاب خارجی,فلزیاب تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویان

فروش فلزیاب کار کرده

فروش فلزیاب کار کرده

موضوعی که امروز قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم فروش فلزیاب کار کرده است.

همان طور که می دانید خرید و فروش فلزیاب فقط مربوط به فلزیاب نو نیست و خیلی از

کاوشگران به دلایلی خواهان خرید دستگاه کارکرده هستند.

شاید بیشترین دلیلی که باعث می شود فردی به خرید دستگاه دست دوم روی بیاورد ،

نداشتن بودجه کافی باشد. گنج یاب ها هم مانند هر وسیله دیگری پس از مدتی استفاده ممکن است

دچار نقص فنی یا دیگر مشکلات مربوطه شوند بنابراین رعایت برخی نکات قبل از خرید ضروری می باشد.

فروش فلزیاب کار کرده | آیا خرید فلزیاب کارکرده درست است ؟

اینکه فلزیاب های دست دوم ارزش خرید دارند یا نه بستگی به دستگاهی دارد که می خرید،

شاید شما دستگاهی را خریداری کنید که زیاد کار نکرده باشد و بعضا هم فلزیابی را بخرید که

مشکل فنی داشته باشد و شما از آن بی اطلاع باشید. به صورت کلی خرید گنج یاب کارکرده هم

دارای مزایا و هم معایبی می باشد. موضوعی که در این مورد مهم است و باید ان را رعایت کنید ،

حتما از شرکت های معتبر خرید کنید نه از اشخاص و قبل از خرید حتما دستگاه را از همه نظر بررسی و تست کنید.

در هنگام خرید فلزیاب دست دوم به نکات زیر توجه کنید :

  • قیمت معقول و مناسب داشته باشد
  • عمق نفوذ بیش از ۳ متر داشته باشد
  • قابل آپدیت و ارتقاء باشد
  • لوازم و قطعات آن موجود باشد
  • درصد خطای پایین و ثبات مناسبی داشته باشد
  • کویل در سایز های مختلف داشته باشد
  • سنسورها و قطعات آن عملکرد صحیحی داشته باشند
  • دچار نقصی فنی نشده باشد

در ادامه تعدادی از برترین دستگاه های گنج یاب را به سمع و نظر شما عزیزان خواهیم رساند. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های مورد نظر؛ دارای سیستم های فوق حرفه ای بوده و دارای دقیق ترین عملکرد در میان سایر دستگاه های فلزیاب و طلایاب  می باشد.

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب کار کرده با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴



:: برچسب‌ها: فلزیاب دست دوم , فلزیاب ارزان,فلزیاب قوی,اسکنر قوی,آموزش فلزیاب,تعمیر فلزیاب,تعویض فلزیاب,فلزیاب اصل,فلزیاب خارجی,فلزیاب تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویان

ویژگی های دستگاه فلزیاب حرفه ای

ویژگی های دستگاه فلزیاب حرفه ای

در این مقاله سعی داریم شما را با ویژگی های دستگاه فلزیاب حرفه ای آشنا کنیم . دستگاه فلزیاب به عنوان یکی از دستگاه های پرکاربرد در دنیا شناخته می شود. این دستگاه، در انواع برندهای مختلف و با تکنولوژی ها و مدارهای گوناگون تولید و روانه بازار می گردد. به همین علت است که خرید فلزیاب ممکن است با سختی همراه باشد و نتوانیم از بین مدلهای مختلفی که وجود دارد، یکی از آنها را انتخاب کنیم.

در این مطلب سعی کرده ایم به چند ویژگی از یک فلزیاب حرفه ای اشاره کنیم. اگرفلزیابی که انتخاب می‌کنید ویژگی‌هایی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم را داشته باشد، امیدوار باشید که یک فلزیاب حرفه ای خریداری کرده اید و نیازهای شما را برای یافتن فلز یا طلا و یا حتی گنج برطرف خواهد کرد.

ویژگی های دستگاه فلزیاب حرفه ای

  1. عمق نفوذ
    حداقل عمق نفوذ برای یک فلزیاب حرفه ای ۳ الی ۴ متر در نظر گرفته می شود. در صورتی که فلزیاب نتواند تا این عمق را تحت نفوذ قرار دهد، نمی‌توان اعتماد کافی را به آن داشت و به همین علت به عنوان یک فلزیاب حرفه ای شناخته نخواهد شد.
  2. نشانگر متراژ
    از نکات مهمی که باید در مورد خرید یک فلزیاب حرفه ای به آن اشاره کنیم این است که حتما فلزیاب حرفه ای دارای نشانگر متراژ است تا بتواند عمق فلزیاب گنج را به صورت دقیق و تقریبی مشخص نماید.
  3. تنظیم فرکانس
    از دیگر ویژگی هایی که باید به عنوان ویژگی های مد نظر در یک فلزیاب حرفه ای به آن اشاره کنیم این است که فلزیاب و طلایاب حتما باید دارای قابلیت تنظیم فرکانس باشد تا بسته به شرایطی که در آن قرار گرفته اید، فرکانس مد نظر خود را بر روی دستگاه تنظیم نمایید.
  4. نشانگر حساسیت
    ویژگی دیگری که فلزیاب های حرفه ای و با کیفیت با خود به همراه دارند، نشانگر حساسیت است. این نشانگر کمک می‌کند تا حساسیت لحاظ شده را کم یا زیاد نمایید و به همین صورت دقت تشخیص طلا و فلزات بالاتر می رود.
  5. تفکیک‌پذیری
    از دیگر نکات مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که دستگاه فلزیاب حرفه ای باید حتما قابلیت تفکیک کردن بین آهن و غیر آهن را داشته باشد. نوع جدید دستگاه های فلزیاب دارای قابلیت تشخیص طلا و تفکیک طلا از دیگر فلزات نیز هستند.عموماًتمامی دستگاه‌های فلزیاب حرفه ای باید این ویژگی را داشته باشند.
  6. بالانس دستی
    بالانس بودن دستگاه فلزیاب از نکات بسیار مهمی است که باید دقت فراوانی به آن شود. بهترین حالت این است که دستگاه فلزیاب دارای بالانس دستی باشد. در صورتی که بالانس دستی نداشته باشد، بالانساتوماتیک هم می‌تواند به عنوان یک فلزیاب خوب مورد بررسی قرار گیرد.
  7. میزان تفکیک حداقلی
    همانطور که در بالا اشاره کردیم دستگاه فلزیاب حرفه ای باید توانایی تفکیک پذیری بین آهن و غیر آهن و حتی فلزات مختلف با طلا را داشته باشد. طبقنتایجی که افراد گرفته‌اند، بهتر است دستگاه فلزیاب حداقل تفکیک ۵۰ درصدی داشته باشد.
  8. حذف ذرات
    یکی دیگر از ویژگی هایی که در تشخیص درستی فلزیاب کمکمی‌کند، این است که بتواند ذرات را حذف نماید و واکنش خاصی نسبت به ذرات برگها و… از خود به نمایش نگذارد! این ویژگی بسیار مهم می تواند به تشخیص درست تر و کاربردی تر کمک نماید.

در ادامه تعدادی از برترین دستگاه های گنج یاب را به سمع و نظر شما عزیزان خواهیم رساند. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های مورد نظر؛ دارای سیستم های فوق حرفه ای بوده و دارای دقیق ترین عملکرد در میان سایر دستگاه های فلزیاب و طلایاب  می باشد.

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید انواع دستگاه فلزیاب حرفه ای با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴



:: برچسب‌ها: مرکز فروش فلزیاب با گارانتی معتبر , خرید فلزیاب , تعویض فلزیاب , اسکنر تصویری , طلایاب , گنج یاب , فلزیاب , قیمت فلزیاب ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویان

آشنایی با دستگاه گنج یاب

آشنایی با دستگاه گنج یاب

برای آشنایی با دستگاه گنج یاب در این مقاله همرا ما باشید . دستگاه گنج یاب یکی از انواع تجهیزات دیجیتال است که به منظور جستجو و یافتن موقعیت اشیای گرانبها، فلزات و یا اجسام قیمتی که در زیر زمین در موقعیت های مختلف دفن شده اند به کار می رود. استفاده از این دستگاه ها برای کارشناسان اشیای عتیقه و حوزه های اکتشافات باستان شناسی، اهمیت زیادی دارد. انواع دستگاه فلزیاب ، طلایاب و یا دستگاه هایی که برای یافتن فلزات دیگر در بازار موجود هستند را می توان جزو دستگاه های گنج یاب دسته بندی نمود. خرید دستگاه گنج یاب برای بسیاری از سازمان ها یا شرکت های اکتشافی، نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.

آشنایی با دستگاه گنج یاب

بهترین دستگاه گنج یاب دستگاهی است که بتواند موقعیت اشیای فلزی را در زیر خاک در عمق های مختلف، هم در موقعیت خشکی و هم در زیر آب، شناسایی کند. بسیاری از گنج یاب های پیشرفته دارای این قابلیت هستند که در عمق های بیشتر، فلزات را حتی در محیط های آبی تعیین کنند. اساس عملکرد تمام این دستگاه ها بر مبنای پالس های ناشی از تأثیرات میدان مغناطیسی و الکتریکی گیرنده و فلز می باشد.

ویژگی های دستگاه گنج یاب

یکی از مهم ترین ویژگی های بسیاری از انواع دستگاه گنج یاب، عدم حساسیت در برابر شرایط خاک، آب و املاح معدنی است. این دستگاه ها را می توان در وسعت زیاد استفاده کرد. مدل هایی از دستگاه گنج یاب که برای تشخیص طلا طراحی و ساخته شده اند، صرفاً می توانند موقعیت طلا را در شرایط متفاوت تعیین کنند.

سیستم های مغناطیس سنج، صفحه نمایشگر دیجیتال، سیستم های تصویربرداری سه بعدی، سیستم های پالس القایی، سیستم صوتی قوی، قابلیت تفکیک فلزات و اشیای دفن شده، قابلیت کاربرد در زمین هایی با بافت خاک متفاوت و …، نمونه هایی از ویژگی های کاربردی انواع دستگاه گنج یاب هستند.

عمق زنی

بسته به مدل دستگاه گنج یاب امکان جستجو و کاوش در عمق های مختلف از زمین، به طور مثال، ۴۵ متری، ۳ متری، ۴۰ متری، ۱۸ متری، ۳۵ متری و … وجود دارد. همچنین این دستگاه ها قادر هستند مساحت های متفاوتی را تحت پوشش قرار دهند؛ به طور مثال، برخی از این دستگاه ها در محدوده ۳۰۰۰ متری و برخی دیگر در وسعت ۲۰۰۰ متری عمل می کنند.

در ادامه تعدادی از برترین دستگاه های گنج یاب را به سمع و نظر شما عزیزان خواهیم رساند. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های مورد نظر؛ دارای سیستم های فوق حرفه ای بوده و دارای دقیق ترین عملکرد در میان سایر دستگاه های فلزیاب و طلایاب  می باشد.

گنج یاب تصویری

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید انواع دستگاه گنج یاب با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴



:: برچسب‌ها: قیمت فلزیاب تصویری , فلزیاب ارزان,فلزیاب قوی,اسکنر قوی,آموزش فلزیاب,تعمیر فلزیاب,تعویض فلزیاب,فلزیاب اصل,فلزیاب خارجی,فلزیاب تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویان

نکات مهم هنگام خرید طلایاب تصویری

خرید طلایاب تصویری

اگر شما نیز قصد خرید طلایاب تصویری را دارید تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با نکات مهم هنگام خرید دستگاه مورد نظر بیشتر آشنا شوید. عملکرد دستگاه فلزیاب تصویری بر ایجاد خاصیت مغناطیسی که در بخش جلویی این دستگاه ایجاد می شود مبتنی هستند و برای تشخیص مناطقی که دارای طلا هستند باید دستگاه را به نقطه مورد نظر خود نزدیک کنید تا در صورت وجود طلا زیر خاک در حوزه مغناطیسی ایجاد شده قرار بگیرند و از این طریق دستگاه طلایاب تصویری به ما آلارم دهد، تنها در این صورت است که می توان مکان دقیق طلا را تشخیص داد. امروزه دستگاه های طلایاب تصویری کاربردهای زیادی دارند و به طور گسترده در بازار عرضه می شوند.

فاکتورهای اصلی و مهم در خرید طلایاب تصویری

  • دستگاه و مدار الکترونیک این دستگاه ها وابسته هستند.
  • هرچه اندازه طلا مدفون شده بیشتر باشد پیدا کردن آن آسان تر خواهد بود.
  • هرچه ویژگی یافتن و تشخیص طلا بیشتر باشد به آن دستگاه طلایاب گفته می شود حال اگر دستگاه شما حالت تصویری داشته باشد به آن طلایاب تصویری گفته می شود.
  • شکل و اندازه طلا پنهان شده در اندازه گیری نهایی ما تأثیر قابل توجهی دارد.
  • جنس زمین و خاک مورد نظر برای جستجوی طلا زیر آن در نتیجه نهایی به دست آمده نقش قابل توجهی دارد.

آشنایی با نکات مهم هنگام خرید طلایاب

  • قبل از خرید هرگونه فلزیاب حتی طلایاب تصویری بهتر است آن را از لحاظ عملی بررسی نمایید.
  • دستگاه هایی را خریداری نمایید که دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند.
  • قبل از خرید طلایاب تصویری بهتر است با افرادی متخصص در این زمینه مشورت نمایید.
  • برای زمین های مختلف باید از دستگاه های مختلف استفاده کرد. برخی از طلایاب ها برای مین یابی و برخی دیگر ممکن است برای گنج یابی مورد استفاده قرار گیرند و این دستگاه ها قطعاً تفاوت های مهمی با یکدیگر دارند.

در ادامه تعدادی از برترین دستگاه های طلایاب اصل را به سمع و نظر شما عزیزان خواهیم رساند. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های مورد نظر؛ دارای سیستم های فوق حرفه ای بوده و دارای دقیق ترین عملکرد در میان سایر دستگاه های فلزیاب و طلایاب  می باشد.

 

طلایاب تصویری

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید انواع طلایاب تصویری با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴



:: برچسب‌ها: فلزیاب دست دوم , فلزیاب ارزان,فلزیاب قوی,اسکنر قوی,آموزش فلزیاب,تعمیر فلزیاب,تعویض فلزیاب,فلزیاب اصل,فلزیاب خارجی,فلزیاب تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویان

دستگاه طلایاب اصل

دستگاه طلایاب اصل

دستگاه های طلایاب دستگاه هایی می باشند که توانایی کاوش انواع اهداف را با قابلیت تفکیک دارند، استفاده از متریال اصل و برند های معتبر می تواند باعث گردد؛ هر کاوشگری در ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی به اهداف خود دست یابد. البته دنیای گنج یابی؛ دنیای پیچیده ای می باشد. یک کاوشگر موفق؛ باید نکات زیادی را رعایت کند تا بتواند موفقیت را تجربه کند. نکات و مواردی همانند؛ کسب اطلاعات و دانش در رابطه با زمین شناسی؛ سیستم های فلزیابی؛ انواع دستگاه های فلزیاب؛ انتخاب دقیق یک دستگاه؛ کسب مهارت های لازمه در رابطه با نحوه استفاده از دستگاه ها و موارد بسیار دیگر.

انواع سیستم دستگاه طلایاب اصل

طلایاب های اصل دارای مشخصه های زیادی می باشند. یک کاوشگر با تجربه می تواند به راحتی یک دستگاه حرفه ای را برای خود خریداری نماید. اما افراد مبتدی و کاوشگرانی که به تازگی وارد این عرصه شده اند؛ به دلیل نداشتن تجربه کافی؛ در صورت استفاده از مشاوران خبره؛ می توانند نتایج بهتری را دریافت کنند. سیستم های مختلف به دلیل پوشش نیاز های متفاوتی که بر اثر؛ اهداف مختلف و مکان ها و زمین های مختلف به وجود می آید؛ ایجاد شده اند. در صورت استفاده از تنها یک سیستم کاوش؛ دستیابی به اهداف در صورت میسر شدن؛ بسیار سخت خواهد شد. به همین دلیل نیز می باشد که کاوشگران حرفه ای از سیستم های فلزیاب مکمل استفاده می کنند.

  • سیستم کاوش بوقی
  • سیستم کاوش مگنومتر
  • سیستم کاوش تصویری
  • سیستم کاوش شاقولی
  • سیستم کاوش یون یاب
  • سیستم کاوش آنتنی
  • سیستم کاوش موبایلی
  • سیستم کاوش سوپر سنسور
  • سیستم کاوش لوپی

در ادامه تعدادی از برترین دستگاه های طلایاب اصل را به سمع و نظر شما عزیزان خواهیم رساند. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های مورد نظر؛ دارای سیستم های فوق حرفه ای بوده و دارای دقیق ترین عملکرد در میان سایر دستگاه های فلزیاب و طلایاب  می باشد.

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید انواع طلایاب و فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴

 



:: برچسب‌ها: قیمت فلزیاب تصویری , فلزیاب ارزان,فلزیاب قوی,اسکنر قوی,آموزش فلزیاب,تعمیر فلزیاب,تعویض فلزیاب,فلزیاب اصل,فلزیاب خارجی,فلزیاب تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویان

ویژگی های طلایاب تصویری

ویژگی های طلایاب تصویری

در این مقاله قصد داریم شمارا با ویژگی های طلایاب تصویری آشنا کنیم . طلایاب ها را می توان به دو نوع دستگاه طلایاب تصویری و ساده دسته بندی نمود که بی شک این دو مدل تفاوت های شایانی با یکدیگر خواهند داشت. باید بدانید که طلایاب های معمولی قدرت و دقت بسیار پایین تری نسبت به طلایاب های تصویری خواهند داشت که این ام نشانگر کیفیت مطلوب طلایاب تصویری خواهد بود. توجه داشته باشید که طلایاب های تصویری مزایای بسیاری خواهند داشت و از زمان عرضه به بازار توانسته اند جای طلایاب های دستی را به صورت کامل بگیرند. به همین دلیل باید گفت: طلایاب های تصویری بهترین نوع طلایاب ها خواهند بود.

ویژگی های طلایاب تصویری

اما باید توجه داشته باشید که طلایاب های تصویری خود به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که هر یک از آنها از نظر ویژگی ها و میزان خدماتی که ارائه می دهند با یکدیگر متفاوت خواهند بود. توجه داشته باشید که طلایاب های تصویری همانطور که از نام آنها پیداست می توانند تصویری از محل به حضورتان نشان دهند که این تصویر در انواع مختلف طلایاب های تصویری متفاوت خواهد بود.

نحوه ی کار کرد طلایاب

برخی از طلایاب های تصویری می توانند تصویری مجازی از فضا ارائه نمایند اما برخی از آنها تنها به صورت لکه محل دقیق طلا را به شما نشان خواهند داد. فرکانس طلا از هر فلز دیگری بیشتر خواهد بود و به همین دلیل تشخیص دادن آن ساده تر از سایر فلزات خواهد بود و با استفاده از طلایاب تصویری می توانید تمامی فلزاتی که در محل مورد نظر شما وجود دارد را تشخیص داده و محل دقیق آنها را با دقت سانتی متر بدانید. طلایاب های تصویری ساختار پیچیده ای نداشته و به همین دلیل تنها کافی است آن را در دست گرفته و با زدن دکمه آن شروع به یافتن فلزات مورد نظر و یا گم شده خود بپردازید.

کاربرد های طلایاب

طلایاب های تصویری ویژگی های منحصر به فرد متفاوتی خواهند داشت که از جمله مهمترین ویژگی های آنها میتوان به امکان استفاده در انواع مکان ها اشاره نمود. چرا که فلزیاب های دستی در صورتی که در محلی با وجود چندین فلز قرار می گرفتند مشکلاتی در ساختار آنها پیش آمده و بهترین تشخیص را نمی توانستند ارائه نمایند اما طلایاب تصویری این امکان را دارد که با قرار گرفتن در محلی مملو از فلز نیز کار نماید. چرا که می توانید تک تک فلزات موجود در محیط تحت پوشش خود را با ذکر اندازه و نوع آن ارائه نماید.

استفاده از طلایاب برای دفینه یابی

به همین دلیل در صنایع مختلفی از فلزیاب صنعتی استفاده می شود که یکی از موارد مصرف آن را می توان دولتی دانست که اصلی ترین کاربرد آن خواهد بود. اما اخیرا بسیاری از کسانی که به دفینه یابی علاقه دارند به خرید این دستگاه رو آورده اند که در این باره می توان گفت: طلایاب تصویری می تواند به عنوان بهترین انتخاب برای دفینه یابی بوده باشد.

چرا که این دستگاه خواهد توانست بهترین و دقیق ترین نتیجه را به شما ارائه دهد. توجه داشته باشید که طلایاب های تصویری به دقت و عملکرد سریع شهرت پیدا کرده اند و به همین دلیل نیز از جمله پرفروش ترین نوع طلایاب ها به شمار می روند.

معرفی بهترین طلایاب های امریکایی

در ادامه تعدادی از برترین دستگاه های طلایاب تصویری را به سمع و نظر شما عزیزان خواهیم رساند. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های مورد نظر؛ دارای سیستم های فوق حرفه ای بوده و دارای دقیق ترین عملکرد در میان سایر دستگاه های فلزیاب و طلایاب  می باشد.

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید انواع طلایاب و فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴



:: برچسب‌ها: مرکز فروش فلزیاب با گارانتی معتبر , خرید فلزیاب , تعویض فلزیاب , اسکنر تصویری , طلایاب , گنج یاب , فلزیاب , قیمت فلزیاب ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویان

دفینه یابی با دستگاه فلزیاب

 

دفینه یابی با دستگاه فلزیاب

 

گنج یابی صورت ها و شکل های مختلفی دارد؛ که می توان از دفینه یابی با دستگاه فلزیاب صحیح ترین شکل گنج یابی یاد کرد. همان طور که می دانید در گذشته های دور؛ گنج یابی و یافتن گنج؛ با شکل های بسیار ابتدایی همانند روش دازینگ انجام می گرفته است. این گونه کاوش ها معمولا؛ بسیار سخت انجام می گرفته است؛ دارای زمان های طولانی و طاقت فرسا بوده است. به همین دلیل کمتر کسی وارد این عرصه شده و حاضر به تحمل سختی های این عرصه بوده اند. حال آنکه احتمال یافتن هدف و دستیابی به اهداف مورد نظر نیز بسیار اندک بوده است. از این رو محققین همواره به به دنبال کشف ابزار هایی برای افزایش کارایی و بهبود عملکرد بوده اند.

این موضوع تا امروز ادامه داشته و پیشرفت های زیادی در آن صورت گرفته است. حال آن که می توان مشاهده کرد که؛ امروزه دستگاه های بسیار حرفه ای وجود دارد که؛ گنج یابی و یافتن اهدافی را که در اعماق بالایی قرار دارند؛ به راحتی امکان پذیر می باشد. نکته جالب تر این است که؛ همواره این بهبود و پیشرفت در حال ادامه می باشد و به صورت روز افزون می باشد.

دفینه یابی با دستگاه فلزیاب

در ادامه تعدادی از برترین دستگاه های فلزیاب را به سمع و نظر شما عزیزان خواهیم رساند. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های مورد نظر؛ دارای سیستم های فوق حرفه ای بوده و دارای دقیق ترین عملکرد در میان سایر دستگاه های فلزیاب می باشد.

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و دفینه یابی با دستگاه فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴



:: برچسب‌ها: بهترین اسکنر تصویری , فلزیاب ارزان,فلزیاب قوی,اسکنر قوی,آموزش فلزیاب,تعمیر فلزیاب,تعویض فلزیاب,فلزیاب اصل,فلزیاب خارجی,فلزیاب تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویان

انواع طلایاب

انواع طلایاب

 

طلایاب ها از مزیت های بسیاری برخوردار خواهند بود و با پیشرفته تر شدن مدل طلایاب ویژگی ها و مزایای آن نیز ارتقا خواهد یافت. یکی از مهمترین مواردی که سبب تمایز طلایاب ها خواهد شد را می توان جنس آن دانست. چرا که  انواع طلایاب ها از نظر جنس ماده سازنده با یکدیگر متفاوت خواهند بود. یکی از مهمترین مواردی که سبب تمایز طلایاب ها شده است را می توان تاریخ عرضه آنها دانست که به این دلیل ویژگی ها و همچنین مشخصات طلایاب ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود. دستگاه های به روز تر بی شک خدمات کامل تری نیز ارائه خواهند داد و می توانند انتخابی مناسب برایتان بوده باشند.

انواع طلایاب ها از نظر کیفیت

انواع طلایاب ها از نظر قیمت نیز با یکدیگر تفاوت چشمگیری خواهند داشت و این تمایز قیمت می تواند به دلیل مدل محصول بوده باشد. اما تقلبی و اصل بودن محصول نیز سبب تمایز قیمت خواهد شد .مهمترین وجه تمایزات طلایاب ها را می توان در نحوه عملکرد و استفاده از آنها دانست که استفاده کردن از دستگاه های قدیمی طلایاب به دلیل نیاز به حرکت دادن فیزیکی و دقت کامل فرد با مشکلاتی همراه بوده اما امروزه با عرضه دستگاه های پیشرفته می توانید تنها با حرکت دادن دسته دستگاه محل دقیق طلا را بیابید.

 

فلزیاب

 

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب طلایاب و گنج یاب حرفه ای حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما

را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت پویان فلزیاب از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب تصویری و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند. 

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید انواع طلایاب با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴



:: برچسب‌ها: قیمت فلزیاب تصویری , فلزیاب ارزان,فلزیاب قوی,اسکنر قوی,آموزش فلزیاب,تعمیر فلزیاب,تعویض فلزیاب,فلزیاب اصل,فلزیاب خارجی,فلزیاب تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()