نوشته شده توسط : پویان

گنج یاب ارزان

گنج یاب ارزان

بعضی از افراد و کاوش گران این فکر را می کنند که  با خرید گنج یاب ارزان ، باعث به وجود آوردن  مشکلات و مشقت های  بسیار زیادی برای خودشان می باشند  ولی اینطور نیست و اشتباه می کنند .

یکی از عواملی که باعث شده کاوش گران و افراد عمومی ،  از گنج یاب ها استقبال نکنند ، و در پی خرید یک گنج یاب حرفه ای نباشند  قیمت بالای بعضی از  دستگاههای گنج یاب می باشد .

از جمله  قیمت گذاری برای  گنج یاب ها تابع عوامل بسیار زیادی هستند  و به مواردی از این قبیل می پردازیم .

خرید گنج یاب ارزان

بعضی از قابلیت ها و عواملی  که باعث میشود  یک گنج یاب قیمت گذاری شود ، میتوان به  قابلیت هایی مثل  تصویری بودن گنج یاب  ، داشتن وسیله ها یی  همچون لپتاپ و تبلت برای گنج یاب ها ، موانع قانونی واردات  و صادرات گنج یاب ارزان و مواردی از این قبیل اشاره کرد ، که سبب آن می شود قیمت این گنج یاب ها و فلزیاب ها  افزایش پیدا کنند و مانع تردید افراد  و نخریدن کاوش گران شوند .

پس برای خریداری کردن و بدست آوردن یک  گنج یاب ارزان چه باید کرد ؟

سواال بعدی که پیش می آید این است که  آیا اصولا گنج یاب ارزان قیمت ، با عمق و کیفیت بالا وجود دارد؟

که جواب آن قطع بله می باشد .

تست گنج یاب

برای  تست یک گنج یاب ،  باید به نکاتی توجه داشت ، از جمله : عمق  کاوش دستگاه  گنج یاب  ، دستگاه  گنج یاب ارزان  باید  در مناطق مختلف کوهستانی و بیابانی تست  بشوند و در شرایط آزمایشگاهی  نیز در  خاک چند لایه تست شده باشند  تا عیار کلی آن دستگاه گنج یاب ارزان  مشخص بشود . همچنین در تفکیک و جدا سازی  دفینه ، گنج یا فلزات مدفون شده در خاک  همچون طلا ، نقره ، مس ، آلومینیوم و آهن در عمق بالا تست شده باشند و حتی  در حالت All Metal و Just Gold   آزمایش هایی روی آن صورت گرفته باشد .

معرفی دستگاه

در ادامه تعدادی از برترین و بهترین فلزیاب های اصل و گنج یاب  را به سمع و نظر شما عزیزان خواهیم رساند. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های مورد نظر؛ دارای سیستم های فوق حرفه ای بوده و دارای دقیق ترین عملکرد در میان سایر دستگاه های فلزیاب و طلایاب  می باشد.

 

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید گنج یاب با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴



:: برچسب‌ها: فلزیاب دست دوم , فلزیاب ارزان,فلزیاب قوی,اسکنر قوی,آموزش فلزیاب,تعمیر فلزیاب,تعویض فلزیاب,فلزیاب اصل,فلزیاب خارجی,فلزیاب تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویان

مرکز فروش طلایاب

مرکز فروش طلایاب

شرکت پویان فلزیاب مرکز فروش طلایاب در تهران . امروزه نبود یک مرکز فروش طلا یاب اصل؛ کاوشگران را وادار به خرید از فروشگاه ها و محصولات بی کیفیت می کند. همانطور که می دانید دستگاه های فلزیاب اصلی ترین عضو یک کاوش موفق می باشد. این ابزار ها با استفاده از تکنولوژی های بروز و قدرتمند؛ اهداف را سنس و ردیابی می کنند. به همین دلیل در صورت استفاده از یک دستگاه گنج یاب بی کیفیت؛ احتمال عدم دستیابی به اهداف نیز وجود خواهد داشت.

مرکز فروش طلایاب اصل

محصولات این مجموعه به دلیل استفاده از قوی ترین سیستم های به روز جهانی و متریال قدرتمند؛ همه در سطح بالایی از عملکرد قرار دارند؛ از این رو افرادی که از این محصولات برای کاوش و ردیابی اهداف خود استفاده می کنند؛ همه به موفقیت بالایی دست یافته اند. قدرت سازگاری بالای این محصولات با انواع شرایط و محیط ها؛ باعث شده است تا؛ این محصولات کاملا مناسب کاوش در شرایط های سخت و دشوار کشورمان گردند.

برخی از سیستم های طلایاب با آموزش رایگان

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب و طلایاب قدرتمند حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما

را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت پویان فلزیاب از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب و طلایاب و نقطه زن  به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند. 

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید و فروش طلایاب با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴



:: برچسب‌ها: بهترین اسکنر تصویری , فلزیاب ارزان,فلزیاب قوی,اسکنر قوی,آموزش فلزیاب,تعمیر فلزیاب,تعویض فلزیاب,فلزیاب اصل,فلزیاب خارجی,فلزیاب تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویان

ویژگی های فلزیاب تصویری

ویژگی های فلزیاب تصویری

فلزیاب های تصویری و ساده از هر نظر با یکدیگر متفاوت هستند و باید پس از بررسی های دقیق بتوانید ویژگی های فلزیاب مورد نظر را بدانید. فلزیاب های تصویری همانطور که از نام آن پیداست یک تصویر نمایشگر خواهد داشت. البته منظور از صفحه نمایشگر صفحه ای بزرگ نیست و این تصویر بین ۴ الی ۸ اینچ متغیر می باشد. فلزیاب های تصویری خود به انواع مختلفی دسته بندی می شوند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به خود را خواهند داشت. توجه داشته باشید که فلزیاب تصویری را می توانید در انواع مارک های مختلف مشاهده نمایید که این تفاوت در مارک های دستگاه فلزیاب در نوع کارایی آنها نیز تاثیر گذار خواهد بود و به همین دلیل باید در انتخاب و خرید فلزیاب مورد نظر نهایت دقت خود را بکار گرفته باشید. فلزیاب های تصویری پیشرفته ترین نوع فلزیاب ها هستند.

ویژگی های فلزیاب تصویری

فلزیاب تصویری به دلیل اینکه تمامی موارد را می تواند بر روی صفحه نمایشگر خود به تصویر بکشد بسیار حرفه ای تر از فلزیاب های معمولی خواهد بود و به همین دلیل نیز از جمله پرفروش ترین ها به شمار می رود. فلزیاب تصویری از بالاترین درجه کیفی برخوردار بوده و می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که می خواهند در سریع ترین زمان از آن استفاده نمایند. یکی از مهمترین ویژگی های فلزیاب های تصویری را می توان امکان تشخیص کوچکترین ذره فلزی دانست. چرا که این دستگاه می تواند ریز و کوچک ترین قطعه فلزی را به درستی تشخیص داده و محل دقیق آن را بدون هیچ گونه اشتباهی اعلام نماید. برخی از فلزیاب های تصویری تصویری مجازی از فضا را به شما ارائه می دهند و برخی مدل های آن به صورت لکه رنگ هستند که از جمله مهمترین مزیت های این دستگاه ها می توان به نمایش دادن انواع اقسام فلزات اشاره نمود. به این معنی که علاوه بر اینکه می تواند نوع جنس فلز را معلوم نماید خواهد توانست چندین فلزی که در کنار هم قرار گرفته اند را با ذکر اندازه و جنس و همچنین تعداد دقیق برایتان ارائه نماید.

ما در اینجا به معرفی انواع سیستم فلزیاب تصویری از شرکت معتبر و بزرگ تولید کننده می پردازیم .

فلزیاب تصویری و حرفه ای شرکت سان استون آمریکا :

فلزیاب تصویری

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب تصویری حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما

را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت پویان فلزیاب از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب تصویری و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند. 

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب تصویری با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴



:: برچسب‌ها: قیمت فلزیاب تصویری , فلزیاب ارزان,فلزیاب قوی,اسکنر قوی,آموزش فلزیاب,تعمیر فلزیاب,تعویض فلزیاب,فلزیاب اصل,فلزیاب خارجی,فلزیاب تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویان

فلزیاب پالسی چیست؟

فلزیاب پالسی

امروزه وجود فلزیاب های مختلف امر کاوش را آسانتر از قبل کرده است. این نوع دستگاه ها دارای انواع و مدل های مختلفی هستند در این مقاله قصد داریم شما را با فلزیاب پالسی آشنا کنیم.

فلزیاب پالسی

فلزیاب های پالسی بر خلاف فلزیاب های VLF می توانند به طور هم زمان از یک

سیم پیچ به عنوان فرستنده و گیرنده استفاده کنند. البته این نکته را در

نظر داشته باشید که معمولا در این نوع دستگاه ها از دو یا سه سیم پیچ استفاده می شود.

در فلزیاب پالسی ابتدا جریان الکتریکی را به سیم پیچ فلزیاب انتقال داده و

سپس یک پالس قوی ولی کوتاه تولید می شود. لازم به ذکر است در هر پالس

یک میدان مغناطیسی کوتاه به وجود می آید که با ارسال پالس ارسالی و به

پایان رسیدن آن جهت میدان مغناطیسی تغییر کرده و در مدت بسیار کوتاهی

یک دامنه نوک تیز ایجاد می شود. به این دامنه پالس یا پالس برگشتی گفته می شود.

نحوه به وجود آمدن پالس برگشتی

اینگونه بوده که وقتی پالس ارسالی با فلزی بر خورد می کند پالس برگشتی به وجود می آید که باعث تولید یک جریان الکتریکی کوتاه در سیم پیچ سیستم می شود. معمولا فلزیاب های پالسی می توانند در هر ثانیه ۱۰۰ پالس ایجاد کرده و ارسال کند و این پالس ها را دریافت کند. البته ممکن است تعداد این پالس ها تغییر کند.

پالس هایی که با ارسال و برخورد به اجسام فلزی تولید می شوند بسیار ضعیف بوده و سیستم تقویت کننده فلزیاب با تقویت این پالس ها آنها را به جریان مستقیم تبدیل می کند.زمانی که دستگاه از روی شئ فلزی عبور می کند مولد صوتی که در خروجی القای فلزیاب نصب شده دچار تغییر صدا می شود و دستگاه با این هشدار نشان می دهد که به جسم فلزی بر خورده است.

در سیستم این نوع فلزیاب ها می توان به این نکته اشاره کرد که فلزیاب های پالسی نیاز به دو کویل مجزا ندارند و یک کویل در سایزهای مختلف می تواند هم به عنوان فرستنده و هم گیرنده عمل کند. این تکنولوژی با استفاده از یک سیم پیچ شارژ پالس های جریانرا نشان دهد.

مزیت فلزیاب های پالسی (PI)

از مزیت های قابل توجه این نوع فلزیاب ها می توان به حساس نبودن آنها در برابر کانی های داخل زمین اشاره کرد که بر خلاف نمونه های دیگر هشداری در برابر این نوع مواد نمی دهد. همچنین این دستگاه ها عمق زنی بیشتری نسبت به بعضی فلزیاب های دیگر نظیر فلزیاب های(VLF) دارند. عمق زنی سیستم های پالسی بین ۳ تا ۳/۵ تایین شده است.

نکته:

اگر در هنگام خرید فلزیاب های پالسی به این نکته اشاره شده بود که عمق زنی دستگاه بیش از سه نیم متر است، این تنها تبلیغی برای فروش بوده و هرگز چنین دستگاه هایی نمی توانند بیشتر از متراژ ذکر شده قدرت عمق زنی داشته باشند.

معایب فلزیاب های پالسی

این نوع سیستم ها معایبی نیز دارند که ازجمله آن ها می توان به مصرف باطری فراوان آن ها اشاره کرد همچنین یکی دیگر از مشکلاتی که این دستگاه ها دارند قدرت تفکیک پایین آن ها است. حساسیت پایین این نوع دستگاه ها نسب به فلزات ارزشمندی همچون طلا، مس و نقره بعث می شود که کاوشگران این نوع فلزها از این نوع فلزیاب ها کمتر استفاده کنند.

نقطه زن پالسی نترون ۳

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما

را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت پویان فلزیاب از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب تصویری و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند. 

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید فلزیاب پالسی با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴



:: برچسب‌ها: بهترین اسکنر تصویری , فلزیاب ارزان,فلزیاب قوی,اسکنر قوی,آموزش فلزیاب,تعمیر فلزیاب,تعویض فلزیاب,فلزیاب اصل,فلزیاب خارجی,فلزیاب تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویان

بررسی انواع فلزیاب

بررسی انواع فلزیاب

در این مقاله سعی داریم به بررسی انواع فلزیاب بپردازیم . انواع فلزیاب ها از نظر ویژگی های

مختلفی با یکدیگر متفاوت خواهند بود و دلایل بسیاری می توان جهت تفکیک فلزیاب ها ارائه نمود.

توجه داشته باشید که فلزیاب ها کارایی بسیاری دارند و به همین دلیل می توانید آنها را در انواع مختلف

جهت کاربرد های متفاوت مشاهده نمایید.

بررسی انواع فلزیاب

یکی از مهمترین مواردی که سبب تفکیک فلزیاب ها می شود را می توان نوع شرکت سازنده دانست که بی شک شرکتی که فلزیاب را تولید می کند تاثیر بسزایی بر کیفیت و کارایی آن خواهد داشت. دستگاه های فلزیاب به دلیل محبوبیت بسیاری که در میان مردم پیدا کرده اند به همین دلیل کمپانی های بسیاری را می توانید مشاهده کنید که مشغول فروش فلزیاب ها هستند. توجه داشته باشید که دستگاه های تولید شده در هر یک از کمپانی های مختلف تفاوت های بسیاری با یکدیگر خواهند داشت و به همین دلیل در هنگام خرید باید حتما به جنس محصول توجه داشته و از شرکتی معتبر اقدام به خرید فلزیاب نمایید.

انواع فلزیاب ها از نظر ساختار

همانطور که در بخش قبل اشاره شد عوامل بسیاری سبب به وجود آمدن انواع فلزیاب ها خواهد شد که یکی از مهمترین موارد را می توان ساختار دستگاه دانست. به گونه ای که برخی از فلزیاب ها دسته هایی طویل و برخی از آنها دسته های کوتاه دارند. یا برخی از آنها دارای میدان مغناطیسی بزرگتر و برخی میدان مغناطیسی بسیار کوچکی دارند. البته هر یک از فلزیاب های ذکر شده ویژگی های مختلفی داشته و از نظر کاربرد نیز با یکدیگر متفاوت خواهند بود و به همین دلیل باید حتما بر حسب نوع کاربرد خود اقدام به انتخاب محصول و خرید آن نمایید. فلزیاب ها را در حالت کلی می توان به دو نوع ساده و تصویری دسته بندی نمود که هر یک از این فلزیاب ها از نظر کاربرد تفاوت های شایانی با یکدیگر خواهند داشت. توجه داشته باشید که فلزیاب های تصویری می توانند تصویری کلی از محل در اختیار شما قرار دهند که این امر سبب خواهد شد محل دقیق فلزات را دانسته و بدون کوچکترین اشتباهی در کمترین زمان فلز مورد نظر خود را بیابید.

انواع فلزیاب ها از نظر قیمت

یکی دیگر از مهمترین مواردی که سبب شده انواع فلزیاب ها را از یکدیگر تفکیک نمود قیمت می باشد که در این باره می توان گفت: قیمت فلزیاب ها همسان با ویژگی ها و امکاناتی که ارائه می دهند متفاوت خواهد بود و بی شک با افزایش قیمت, امکانات فلزیاب نیز روبه افزایش خواهد بود. قیمت فلزیاب را می توانید به عنوان یکی از مهمترین عوامل در تعیین انواع فلزیاب ها در نظر داشته باشید.

فلزیاب تصویری

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما

را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت پویان فلزیاب از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب تصویری و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند. 

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید انواع فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴



:: برچسب‌ها: مرکز فروش فلزیاب با گارانتی معتبر , خرید فلزیاب , تعویض فلزیاب , اسکنر تصویری , طلایاب , گنج یاب , فلزیاب , قیمت فلزیاب ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویان

دستگاه های طلایاب و گنج یاب حرفه ای

طلایاب و گنج یاب حرفه ای

برای کشف معادن طلا و حفاری آن ها، برای باستان شناسی و کشف گنج از دستگاه های طلایاب و گنج یاب حرفه ای استفاده می کنند. اگر از افراد علاقمند به پیدا کردن گنج بوده و به صورت تفریحی این کار را انجام می دهید، می توانید از دستگاه های طلایاب و گنج یاب حرفه ای استفاده نمایید.

دستگاه گنج یاب و طلایاب در انواع چند سنسوره و سه بعدی موجود بوده

و مجهز به سیستم تصویر برداری می باشند. با توجه به مدل این دستگاه ها

و قدرت آن ها هدفی را که در نظر می گیرند، می تواند ابعاد متفاوتی داشته باشد.

دستگاه هر چقدر دقیق تر باشد، ابعاد کوچک تری را می تواند هدف قرار دهد.

این دستگاه ها با واسطه ی سیستم تصویربرداری که دارند، آنچه که در اعماق خاک،

تونل، غار، کوه و تپه و غیره وجود دارد را به نمایش می گذارد. با توجه

به مدل دستگاه عمقی که دستگاه نشان می دهد، متفاوت می باشد.

مثلا برخی از دستگاه های طلایاب و گنج یاب تا عمق بیش از ۴۰ متر را نیز اسکن کرده و به شما نشان می دهد.

تصویری که این دستگاه ها به کاربر نشان می دهد، کاملا واضح بوده و به طور دقیق می توان به محتویات درون زمین پی برد.

مزیت های دستگاه های طلایاب و گنج یاب حرفه ای

دستگاه طلایاب و گنج یاب در انواع مختلف تولید و عرضه شده اند، اما بهترین انواع آن ها دستگاه هایی می باشد که کار با آن ها ساده و راحت باشد، وزنی سبک داشته و از تکنولوژی های روز دنیا در آن استفاده شده باشد.

اسکن های گرفته شده از تونل و حفره ها با سرعت و دقت تمام انجام شده و قابل تفکیک می باشد. دستگاه های طلا یاب و گنج یاب حرفه ای باطری مخصوص خود را داشته و شارژر باطری نیز از لوازم جانبی می باشد که در هنگام خرید همراه با دستگاه تحویل داده می شود.

کیف حمل دستگاه، یو اس بی دستگاه از دیگر اکسسوری های این دستگاه می باشد.

خرید دستگاه های طلایاب و گنج یاب حرفه ای

برخی از دستگاه های طلایاب و گنج یاب باید به لپ تاپ متصل شوند،

از همین رو همراه با دستگاه یک مینی لب تاپ نیز عرضه می شود،

که در صورت تمایل خریدار می تواند آن را نیز خریداری نماید.

همراه با این دستگاه ها دفترچه راهنما نیز به خریدار تحویل داده می شود،

برای آشنایی بیشتر با عملکرد دستگاه حتما دفترچه راهنما را مطالعه نمایید.

دستگاه های معتبر و باکیفیت در برابر رطوبت و آب مقاوم بوده و در شرایط

جوی نامناسب نیز قابل استفاده می باشند. سیستم کارکرد این دستگاه ها با توجه به

مدل متفاوت بوده، مثلا برخی از آن ها با سیستم جی پی آر فعالیت می کنند.

فلزیاب تصویری

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب طلایاب و گنج یاب حرفه ای حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما

را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت پویان فلزیاب از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب تصویری و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند. 

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید دستگاه های طلایاب و گنج یاب حرفه ای با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴



:: برچسب‌ها: فلزیاب نوکتا Velox One , فلزیاب ارزان,فلزیاب قوی,اسکنر قوی,آموزش فلزیاب,تعمیر فلزیاب,تعویض فلزیاب,فلزیاب اصل,فلزیاب خارجی,فلزیاب تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویان

انواع طلایاب

انواع طلایاب

 

طلایاب ها از مزیت های بسیاری برخوردار خواهند بود و با پیشرفته تر شدن مدل طلایاب ویژگی ها و مزایای آن نیز ارتقا خواهد یافت. یکی از مهمترین مواردی که سبب تمایز طلایاب ها خواهد شد را می توان جنس آن دانست. چرا که  انواع طلایاب ها از نظر جنس ماده سازنده با یکدیگر متفاوت خواهند بود. یکی از مهمترین مواردی که سبب تمایز طلایاب ها شده است را می توان تاریخ عرضه آنها دانست که به این دلیل ویژگی ها و همچنین مشخصات طلایاب ها با یکدیگر متفاوت خواهد بود. دستگاه های به روز تر بی شک خدمات کامل تری نیز ارائه خواهند داد و می توانند انتخابی مناسب برایتان بوده باشند.

انواع طلایاب ها از نظر کیفیت

انواع طلایاب ها از نظر قیمت نیز با یکدیگر تفاوت چشمگیری خواهند داشت و این تمایز قیمت می تواند به دلیل مدل محصول بوده باشد. اما تقلبی و اصل بودن محصول نیز سبب تمایز قیمت خواهد شد .مهمترین وجه تمایزات طلایاب ها را می توان در نحوه عملکرد و استفاده از آنها دانست که استفاده کردن از دستگاه های قدیمی طلایاب به دلیل نیاز به حرکت دادن فیزیکی و دقت کامل فرد با مشکلاتی همراه بوده اما امروزه با عرضه دستگاه های پیشرفته می توانید تنها با حرکت دادن دسته دستگاه محل دقیق طلا را بیابید.

 

فلزیاب

 

خدمات پس از فروش :

بعد از اطمینان از اصالت و سالم بودن فلزیاب طلایاب و گنج یاب حرفه ای حتما این به این نکته توجه کنید که شرکتی که فلزیاب را از

آن خرید میکنید دارای خدمات پس از فروش باشد تا در صورتی که بعد از خرید احتیاج به قطعه و یا آموزش

داشتید بتوانید با شرکت مورد نظر تماس بگیرید و یا حتی بتوانید فلزیاب خود را ارتقا دهید .

پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین زمان ممکن سفارش شما

را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند.

تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی پشتیبانی و خدمات پس از فروش می باشد.

خدمات پس از فروش شرکت پویان فلزیاب از قبیل پاسخ گویی تلفنی و حضوری

به مشتریان برای رفع اشکال در کار کردن اپراتور با دستگاه یا مشاوره در زمینه های دیگر

ارسال فلزیاب تصویری و طلایاب به تمامی نقاط کشور پس از انتخاب فلزیاب مورد نظر ما در سریع ترین

زمان ممکن سفارش شما را در هر کجای ایران باشید به شما خواهیم رساند. 

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید انواع طلایاب با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴



:: برچسب‌ها: بهترین اسکنر تصویری , فلزیاب ارزان,فلزیاب قوی,اسکنر قوی,آموزش فلزیاب,تعمیر فلزیاب,تعویض فلزیاب,فلزیاب اصل,فلزیاب خارجی,فلزیاب تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویان

دفینه یابی با دستگاه فلزیاب

 

دفینه یابی با دستگاه فلزیاب

 

گنج یابی صورت ها و شکل های مختلفی دارد؛ که می توان از دفینه یابی با دستگاه فلزیاب صحیح ترین شکل گنج یابی یاد کرد. همان طور که می دانید در گذشته های دور؛ گنج یابی و یافتن گنج؛ با شکل های بسیار ابتدایی همانند روش دازینگ انجام می گرفته است. این گونه کاوش ها معمولا؛ بسیار سخت انجام می گرفته است؛ دارای زمان های طولانی و طاقت فرسا بوده است. به همین دلیل کمتر کسی وارد این عرصه شده و حاضر به تحمل سختی های این عرصه بوده اند. حال آنکه احتمال یافتن هدف و دستیابی به اهداف مورد نظر نیز بسیار اندک بوده است. از این رو محققین همواره به به دنبال کشف ابزار هایی برای افزایش کارایی و بهبود عملکرد بوده اند.

این موضوع تا امروز ادامه داشته و پیشرفت های زیادی در آن صورت گرفته است. حال آن که می توان مشاهده کرد که؛ امروزه دستگاه های بسیار حرفه ای وجود دارد که؛ گنج یابی و یافتن اهدافی را که در اعماق بالایی قرار دارند؛ به راحتی امکان پذیر می باشد. نکته جالب تر این است که؛ همواره این بهبود و پیشرفت در حال ادامه می باشد و به صورت روز افزون می باشد.

دفینه یابی با دستگاه فلزیاب

در ادامه تعدادی از برترین دستگاه های فلزیاب را به سمع و نظر شما عزیزان خواهیم رساند. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های مورد نظر؛ دارای سیستم های فوق حرفه ای بوده و دارای دقیق ترین عملکرد در میان سایر دستگاه های فلزیاب می باشد.

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و دفینه یابی با دستگاه فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴



:: برچسب‌ها: قیمت فلزیاب تصویری , فلزیاب ارزان,فلزیاب قوی,اسکنر قوی,آموزش فلزیاب,تعمیر فلزیاب,تعویض فلزیاب,فلزیاب اصل,فلزیاب خارجی,فلزیاب تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویان

دستگاه طلایاب اصل

دستگاه طلایاب اصل

دستگاه های طلایاب دستگاه هایی می باشند که توانایی کاوش انواع اهداف را با قابلیت تفکیک دارند، استفاده از متریال اصل و برند های معتبر می تواند باعث گردد؛ هر کاوشگری در ظرف مدت زمان بسیار کوتاهی به اهداف خود دست یابد. البته دنیای گنج یابی؛ دنیای پیچیده ای می باشد. یک کاوشگر موفق؛ باید نکات زیادی را رعایت کند تا بتواند موفقیت را تجربه کند. نکات و مواردی همانند؛ کسب اطلاعات و دانش در رابطه با زمین شناسی؛ سیستم های فلزیابی؛ انواع دستگاه های فلزیاب؛ انتخاب دقیق یک دستگاه؛ کسب مهارت های لازمه در رابطه با نحوه استفاده از دستگاه ها و موارد بسیار دیگر.

انواع سیستم دستگاه طلایاب اصل

طلایاب های اصل دارای مشخصه های زیادی می باشند. یک کاوشگر با تجربه می تواند به راحتی یک دستگاه حرفه ای را برای خود خریداری نماید. اما افراد مبتدی و کاوشگرانی که به تازگی وارد این عرصه شده اند؛ به دلیل نداشتن تجربه کافی؛ در صورت استفاده از مشاوران خبره؛ می توانند نتایج بهتری را دریافت کنند. سیستم های مختلف به دلیل پوشش نیاز های متفاوتی که بر اثر؛ اهداف مختلف و مکان ها و زمین های مختلف به وجود می آید؛ ایجاد شده اند. در صورت استفاده از تنها یک سیستم کاوش؛ دستیابی به اهداف در صورت میسر شدن؛ بسیار سخت خواهد شد. به همین دلیل نیز می باشد که کاوشگران حرفه ای از سیستم های فلزیاب مکمل استفاده می کنند.

  • سیستم کاوش بوقی
  • سیستم کاوش مگنومتر
  • سیستم کاوش تصویری
  • سیستم کاوش شاقولی
  • سیستم کاوش یون یاب
  • سیستم کاوش آنتنی
  • سیستم کاوش موبایلی
  • سیستم کاوش سوپر سنسور
  • سیستم کاوش لوپی

در ادامه تعدادی از برترین دستگاه های طلایاب اصل را به سمع و نظر شما عزیزان خواهیم رساند. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های مورد نظر؛ دارای سیستم های فوق حرفه ای بوده و دارای دقیق ترین عملکرد در میان سایر دستگاه های فلزیاب و طلایاب  می باشد.

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید انواع طلایاب و فلزیاب با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴



:: برچسب‌ها: فلزیاب دست دوم , فلزیاب ارزان,فلزیاب قوی,اسکنر قوی,آموزش فلزیاب,تعمیر فلزیاب,تعویض فلزیاب,فلزیاب اصل,فلزیاب خارجی,فلزیاب تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پویان

آشنایی با دستگاه گنج یاب

آشنایی با دستگاه گنج یاب

برای آشنایی با دستگاه گنج یاب در این مقاله همرا ما باشید . دستگاه گنج یاب یکی از انواع تجهیزات دیجیتال است که به منظور جستجو و یافتن موقعیت اشیای گرانبها، فلزات و یا اجسام قیمتی که در زیر زمین در موقعیت های مختلف دفن شده اند به کار می رود. استفاده از این دستگاه ها برای کارشناسان اشیای عتیقه و حوزه های اکتشافات باستان شناسی، اهمیت زیادی دارد. انواع دستگاه فلزیاب ، طلایاب و یا دستگاه هایی که برای یافتن فلزات دیگر در بازار موجود هستند را می توان جزو دستگاه های گنج یاب دسته بندی نمود. خرید دستگاه گنج یاب برای بسیاری از سازمان ها یا شرکت های اکتشافی، نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود.

آشنایی با دستگاه گنج یاب

بهترین دستگاه گنج یاب دستگاهی است که بتواند موقعیت اشیای فلزی را در زیر خاک در عمق های مختلف، هم در موقعیت خشکی و هم در زیر آب، شناسایی کند. بسیاری از گنج یاب های پیشرفته دارای این قابلیت هستند که در عمق های بیشتر، فلزات را حتی در محیط های آبی تعیین کنند. اساس عملکرد تمام این دستگاه ها بر مبنای پالس های ناشی از تأثیرات میدان مغناطیسی و الکتریکی گیرنده و فلز می باشد.

ویژگی های دستگاه گنج یاب

یکی از مهم ترین ویژگی های بسیاری از انواع دستگاه گنج یاب، عدم حساسیت در برابر شرایط خاک، آب و املاح معدنی است. این دستگاه ها را می توان در وسعت زیاد استفاده کرد. مدل هایی از دستگاه گنج یاب که برای تشخیص طلا طراحی و ساخته شده اند، صرفاً می توانند موقعیت طلا را در شرایط متفاوت تعیین کنند.

سیستم های مغناطیس سنج، صفحه نمایشگر دیجیتال، سیستم های تصویربرداری سه بعدی، سیستم های پالس القایی، سیستم صوتی قوی، قابلیت تفکیک فلزات و اشیای دفن شده، قابلیت کاربرد در زمین هایی با بافت خاک متفاوت و …، نمونه هایی از ویژگی های کاربردی انواع دستگاه گنج یاب هستند.

عمق زنی

بسته به مدل دستگاه گنج یاب امکان جستجو و کاوش در عمق های مختلف از زمین، به طور مثال، ۴۵ متری، ۳ متری، ۴۰ متری، ۱۸ متری، ۳۵ متری و … وجود دارد. همچنین این دستگاه ها قادر هستند مساحت های متفاوتی را تحت پوشش قرار دهند؛ به طور مثال، برخی از این دستگاه ها در محدوده ۳۰۰۰ متری و برخی دیگر در وسعت ۲۰۰۰ متری عمل می کنند.

در ادامه تعدادی از برترین دستگاه های گنج یاب را به سمع و نظر شما عزیزان خواهیم رساند. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های مورد نظر؛ دارای سیستم های فوق حرفه ای بوده و دارای دقیق ترین عملکرد در میان سایر دستگاه های فلزیاب و طلایاب  می باشد.

گنج یاب تصویری

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید انواع دستگاه گنج یاب با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴



:: برچسب‌ها: مرکز فروش فلزیاب با گارانتی معتبر , خرید فلزیاب , تعویض فلزیاب , اسکنر تصویری , طلایاب , گنج یاب , فلزیاب , قیمت فلزیاب ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()