گنج یاب ارزان 09356805454
نوشته شده توسط : پویان

گنج یاب ارزان

گنج یاب ارزان

بعضی از افراد و کاوش گران این فکر را می کنند که  با خرید گنج یاب ارزان ، باعث به وجود آوردن  مشکلات و مشقت های  بسیار زیادی برای خودشان می باشند  ولی اینطور نیست و اشتباه می کنند .

یکی از عواملی که باعث شده کاوش گران و افراد عمومی ،  از گنج یاب ها استقبال نکنند ، و در پی خرید یک گنج یاب حرفه ای نباشند  قیمت بالای بعضی از  دستگاههای گنج یاب می باشد .

از جمله  قیمت گذاری برای  گنج یاب ها تابع عوامل بسیار زیادی هستند  و به مواردی از این قبیل می پردازیم .

خرید گنج یاب ارزان

بعضی از قابلیت ها و عواملی  که باعث میشود  یک گنج یاب قیمت گذاری شود ، میتوان به  قابلیت هایی مثل  تصویری بودن گنج یاب  ، داشتن وسیله ها یی  همچون لپتاپ و تبلت برای گنج یاب ها ، موانع قانونی واردات  و صادرات گنج یاب ارزان و مواردی از این قبیل اشاره کرد ، که سبب آن می شود قیمت این گنج یاب ها و فلزیاب ها  افزایش پیدا کنند و مانع تردید افراد  و نخریدن کاوش گران شوند .

پس برای خریداری کردن و بدست آوردن یک  گنج یاب ارزان چه باید کرد ؟

سواال بعدی که پیش می آید این است که  آیا اصولا گنج یاب ارزان قیمت ، با عمق و کیفیت بالا وجود دارد؟

که جواب آن قطع بله می باشد .

تست گنج یاب

برای  تست یک گنج یاب ،  باید به نکاتی توجه داشت ، از جمله : عمق  کاوش دستگاه  گنج یاب  ، دستگاه  گنج یاب ارزان  باید  در مناطق مختلف کوهستانی و بیابانی تست  بشوند و در شرایط آزمایشگاهی  نیز در  خاک چند لایه تست شده باشند  تا عیار کلی آن دستگاه گنج یاب ارزان  مشخص بشود . همچنین در تفکیک و جدا سازی  دفینه ، گنج یا فلزات مدفون شده در خاک  همچون طلا ، نقره ، مس ، آلومینیوم و آهن در عمق بالا تست شده باشند و حتی  در حالت All Metal و Just Gold   آزمایش هایی روی آن صورت گرفته باشد .

معرفی دستگاه

در ادامه تعدادی از برترین و بهترین فلزیاب های اصل و گنج یاب  را به سمع و نظر شما عزیزان خواهیم رساند. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های مورد نظر؛ دارای سیستم های فوق حرفه ای بوده و دارای دقیق ترین عملکرد در میان سایر دستگاه های فلزیاب و طلایاب  می باشد.

 

 

جهت ارتباط با کارشناسان ما و خرید گنج یاب با ما تماس بگیرید

۰۹۱۹۸۱۶۶۵۹۳

۰۹۳۵۶۸۰۵۴۵۴





:: برچسب‌ها: فلزیاب دست دوم , فلزیاب ارزان,فلزیاب قوی,اسکنر قوی,آموزش فلزیاب,تعمیر فلزیاب,تعویض فلزیاب,فلزیاب اصل,فلزیاب خارجی,فلزیاب تصویری ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: